11 december 2007

Crazy day...

Sov inte ett skit i natt, som jag misstänkte igår..... Gick och la mig efter att D hade åkt till jobbet och -kors i taket- somnade !!
Sov till kl 12 till och från visserligen men ändå.... Satte mig framför datorn och hittade några av mina gravidforumskompisar, berättde om hur synd det är om mig, när en utbrister att det VERKLIGEN inte är bra att ha så hög feber när man snart ska få bebis
VAAAAAAAAAAAAA..... Drabbades naturligtvis av panik, ringde sjukvårdsupplysningen, fick tid 40 min senare på Vc, provtagningar, läkarbesök. Allt gick i ett rasande tempo, nu sitter jag här hemma igen, SJUKSKRIVEN !! Jag har tydligen någon bakteriell infektion i kroppen som det ska knapras piller för....



Idag är det exakt 2 månader till bebisen planeras komma, v32/40 !! Nu börjar det verkligen närma sig, den bör väga runt 2 kg nu och det märks när den buffar runt där inne, obehagligt men underbart !! Än så länge har jag inga problem, inget ont, mår som en stjärna ( förrutom infektionen jag fått men det är ju inte bebisens fel...).


-Låt inte dom djävlarna ta dig-

Inga kommentarer: