18 december 2007

Mitt nya liv...

Julgranen..... snyggare än någonsin !!


Mitt nya liv som hemmafru, är redan tråkigt, eller tråkigt och tråkigt, men det är lite segt. Jag behöver ha nått att lägga min fruktansvärda överskottsenergi på....
Idag har jag fortsatt att strukit punkter på min lista, granen är klädd och huset är städat ! Imorgon tror jag att jag ska skita i listan och göra något kuligt !
Hummm.....
vad skulle det vara då
hummm.....

Jag får fundera på det, då har jag nått att göra inatt för livet som hög-gravid bjuder inte på någon vidare sömn om man säger så men jag återkommer i ärendet !!
när är man förresten hög-gravid....??? Kan man va tung-gravid ??? Antagligen så är jag inget av det, men med mina mått mätt är jag både tung-gravid och hög-gravid....
Viktuppgång hittills : 11 kg....
-Låt inte dom djävlarna ta dig-

Inga kommentarer: