6 januari 2008

Älskar N-bollar....

Igår var vi hos Martin, Elin & Tuva för att titta på det nyinköpta huset, det var ett super mysigt litet hus som låg i skogarna på vikbolandet, ett hus med många planer, men vilket hus har inte det.....

Vi fikade och snackade skit och timmarna gick, Tack för fika, wienerbröd och negerbollar ( jag vet man får inte säga så....) vilket förövrigt är en gravid kvinnas bästa vänner ( n-bollarna alltså !!! ).
Middagen serverades sedan på Max och den fiskburgaren åkte upp och ner i magen hela kvällen sen, urk..... Klarar inte snabbmat längre....
Har sovit som en påse skit inatt, jag vill inte ha bebis i magen längre.... kan inte sova på rygg, kan VERKLIGEN inte sova på sidan, kan knappt ro runt min kropp med den lilla mängd syre som det känns som jag får i mig, skit oxå, nu börjar plågorna som * tjatat om sen början på graviditeten.... Härmar med fånig röst....

- Vänta bara det blir bara värre.....!!!

-Nu är luften full av tusen tusen kristaller-

Inga kommentarer: