14 januari 2008

Min hobby...

Dagen har ängnats framför en "housewifes" bästa vän, och då menar jag INTE Tv:n utan spisen... Jag har bestämt mig för att jag och bebisen ska slippa att laga mat de första veckorna och därför har jag börjat fylla frysen, nåja jag har bara börjat, man orkar inte göra hur många storkok som hellst om dagen men en början är alltid en början. En gulaschgryta en rödvinsgryta och en stor kålpudding blev det i alla fall...
Sen har jag städat oxå, det gör jag visst varje dag.... Kan man säga att det är som en hobby då ?? D har alltid sagt att jag behöver en hobby, och jag har alltid sagt emot, inte f..n behöver man nån hobby jag har att göra ändå.... Jag städar, diskar, plockar, tvättar ständigt och utan att tjuta om det.....
YES, JAG TROR JAG ÄNTLIGEN HAR INSETT VAD SOM ÄR MIN HOBBY !!
Men suuuuck... vilken tråkig hobby när jag tänker efter.....

-Jolly Roger fladdrar-

Inga kommentarer: