15 februari 2008

Carolina

Imorse blev jag väckt ( kl 9.30.....) av postis ! Postis hade långväga paket med sig, paket som började sin resa i North Carolina USA förra fredagen och har färdats över atlanten till malmö och idag alltså landade i våran hall !! Min sambo är sååååå lycklig, jag ringde honom direkt och han lät som ett barn på julafton :
- Öppna öppna !!!!
Jag öppnade (?) och tittade oförstående ner i kartongerna... joodå det blir nog bra det där....
Paketet innehåller alltså diverse delar för att våran "Carolina" ska bli lite stöddigare och kunna sätta grabbarna på plats, passa dig Nisse ;o) !
Annars så tycker jag hon ser aningen naken ut för tillfället, kraken......


-livet väntar där ute-

2 kommentarer:

Sandra sa...

F--n va fränt!!!!
Det här är precis va man vill se en Fredags eftermiddag... he he.
Det blir visst inte att föda barn den här helgen, det har D inte tid med.... eller!!??
Kram på dig ,lyckos DIG!!

lotta sa...

Haha, har nog några ess uppe i skjortärmen som kommer fram till Nisse i sommar ;-)

Grattis Danne till den lite tidiga julklappen :-)

// Ronnie