17 februari 2008

Förlåt men jag måste....

Med risk för att jag kommer stöta mig med folk och att mitt spamfilter kommer svämma över måste jag ändå säga detta..
Alltså jag sitter och tittar på reprisen av melodifestivalen, den går från klarhet till klarhet genom varje bidrag som spelas upp.... det är nästan så dåligt att jag blir förbannad, hade inte Luuk varit med och räddat situationen är jag säker på att självmordena skulle öka drastiskt i sverige på lördagskvällar...
Jaaa Ola.... han är ju jättesöt, men kan grabben sjunga ?? En ryska som knappt kan svenska, tvillingar i röd kavaj som sjunger i falsett, blondie var ju smäktande duktig, en halvkvinnlig hockeyspelare som sjöng om svalor, och ärligt dom som sjöng om kebabpizzan, var dom verkligen på riktigt ??? Grattis Carola och Andreas, inte för att det säger så speciellt mycket men ni var bäst !!!
Jag ska tillägga att jag inte orkade titta tillräkligt länge för att veta vem som vann, och ärligt talat så är det inget jag kommer grubbla mig trött på inatt....

-livet väntar där ute-

Inga kommentarer: