27 februari 2008

Första besöket !!

Idag har vi haft sovmorgon, I och D sov till kl 11.45 och jag gick upp vid 10.30 sååå skönt !! Eftersom vi helt klart hade sovit förbi frukosten bjöd jag min kära sambo på amerikanska pannkakor till lunch, inte dumt allt måste jag säga !! Sen fick vi besök av Marie och Walter, jag kan inte förstå att alla andras "bebisar" plötsligt ser så väldigt stora ut....
Idag hade vi oxå första besöket på bvc och våran lilla spädis uppförde sig föredömligt, till skillnad från igår när hon bajjade på mamma, mamma suckade och pappa skrattade så tårarna rann....

Vidare så jag insett tjusningen med tv:n, här har vi ca 30 kanalen att välja på och det är bara skit på alla....men....både jag och I slår ihop som korthus framför den !! Nu är det Dr Phil tillexempel, det måste vara nått fel på den mannen.... suuuck....
Imorgon kommer myrorna och tömmer det sista i vårt hus, mitt motto : släng skiten och köp nytt :0) !!!

-lycklig lycklig-

Inga kommentarer: