23 februari 2008

Okej...

...back in buisness som dom brukar säga ! Veckan har ju alltså varit aningen omtumlande, jag och Isabelle fick stanna kvar på bb i 3 dygn pga av min tidiga vattenavgång (?) men igår fick vi komma hem !! Underbart !! Nu är det mycket som förändrats på kort tid, men det är bara förändringar som jag mer än gärna lever med ( nåja magen är väl en historia för sig för att inte tala om brösten men men ) !!
Lilla Isabelle kom alltså till världen tisdagen den 19 februari kl 14.10, efter blod svett och tårar och utan bedövning kämpade vi på i 36h (!!!) tills hon till slut tröttnade på mörkret i magen och bestämde sig för att komma ut, ingen var gladare än jag !!!! D och jag har fått den bästa belöningen, våran lilla flicka är det finast som finns och vi kunde inte vara stoltare !!
Lilla Isabelle har hittills en hobby, SOVA.... Hennes pappa väcker henne ibland för att busa men det blir mest lite mys för att sedan somna igen !

-lycklig lycklig-

Inga kommentarer: