7 februari 2008

Sista besöket....

....hos BM innan utsatt datum, jag som trodde att det redan skulle vara klart till dess men icke... Nu kan jag bara hoppas att bebisen INTE har fått sin pappas sinne för att passa tider för då kan vi få vänta i både en och två veckor till.
Annars konstaterade BM två saker,
ett: Det är fullt av bebis i magen, eller som hon sa, - Jaa det är ju inget litet barn...
Hallå vad menade hon med det ????!!!
två: Enda sättet att bli av med ichias för min del är att krysta ut det som ligger på nerven...
Jo tack, det behövde man ju inte vara Einstein för att räkna ut !!

Annars har D och jag varit och kollat kakel och klinkers idag, konstigt att det man verkligen tycker är det snyggaste ALLTID är det dyraste.... 1629:-/kvm, sinnes.....
Men vi hittade lite andra alternativ oxå så vi ska suga på det till nästa vecka !
Annars blir kvällen lugn, ska lägga mig i soffan och lyssna på när D spelar TV-spel samtidigt som jag kollar insidan av ögonlockena....!!

-jag dansar fram och ler-

Inga kommentarer: