6 april 2008

Fram och tillbaka...

I vanlig ordning springer helgerna iväg utan att man fattar hur det går till... Fredagen bjöd ju på helt underbart väder, delar av familjen var på shoppingrunda på stan, jag hade dock ingen påse med mig hem, för en gång skull....
I lördags var det oxå fint väder och vi startade upp dagen med att åka hem och bära plankor och det var precis så roligt som det låter, ingen kommentar alltså.... På eftermiddagen tvättade jag våran bil... Jag HATAR att tvätta bilen, det är när jag tvättar bilen som jag inser att jag har en för stor bil och eftersom jag har nån form av skenor på taken är det klippt omöjligt att tvätta taket på bilen, plus att jag brukar missa att tvätta lite här och där och resultatet blir inte alltid som jag har tänkt mig, jag är alltså rent sagt dålig på att tvätta bilen. Dagen till ära så släpade jag oxå fram dammsugaren för att suga runt lite bilen vilken verkligen var välbehövligt eftersom jag för tre veckor sedan glömde en blomma i baksätet, blomman hade vält och rullat fram och tillbaka, fram och tillbaka....

-jag har revolvern i fickan-

Inga kommentarer: