3 april 2008

Sjuk... igen....

Jag börjar bli sjuk... Hela huvudet känns som ett svullet getingbo.
Suuuuck...
Imorgon kommer jag antagligen vara genomförkyld, förr var jag aldrig sjuk men nu på senare år så duggar förkylningarna tätt, börjar jag bli gammal och svag mån tro ?? Kvällen kommer vikas åt te, c-vitaminbrus och att tycka synd om mig själv ( ingen annan tycks göra det...)
Igår kom iallafall ett glädjande besked, kl 7.00 den 22 april kommer första husleveransen, låt se.... 19 dagar kvar....spännande !!

-jag har revolvern i fickan-

5 kommentarer:

lotta sa...

ÅÅ fasen va kul med husleverans =)

lotta sa...

haha och det är T:s födelsedag =)

Sandra sa...

Välkommen till geting klubben..
Här avlöser vi varandra hela tiden!
Varannan vecka typ!!
Aldeles för lite sol på fontanellen, tror jag....
Så här var det aldrig förr!

Tant Lisa sa...

Oh vad kul med nya huset, Tant Lisa är jäkligt nyfiken.Hoppas inte Du blir sjuk, tänk på sol på fontanellen som Sandra sa till Dig.

Tant Lisa sa...

Oh vad kul med nya huset, Tant Lisa är jäkligt nyfiken.Hoppas inte Du blir sjuk, tänk på sol på fontanellen som Sandra sa till Dig.