30 maj 2008

Cykeltävlingen !!

Igår var det dax för årets drabbning, runt stan i en helvetesfart.... Sassa och jag intog vinnarpossition tidigt och sen var det bara öka !! Öberg ( även kallad Öbergmedbölden ) hade en underbar vätskekontroll i kneipen där det bjöds på det mesta. Sen var det bara att trampa vidare och i en kritisk uppförbacke kom Ricke med ett swicsh och borta var vinsten.... Skit oxå... Men positiva som vi är gav vi allt för pallplacering, och vad hände.... min kedja hoppade, suuuuck.... Så vi kom i mål nästan sist och skitiga som faan. Typist....

Men vi hade kul ! Jag drack en starköl, min första på mycket mycket länge !! Så med en bärsa i kroppen och Perelli på scen kan man inte annat än dansa runt i parken !!

Tack mina bästa arbets !!

-allt är ännu ett mysterium men det är spännande som faan-

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack det samma!
Lite sent att kommentera kanske, men men har haft lite annat för mig!
Det där var inte sista gången!
( alltså, den där kalla bärsen..)
Alltid lika trevligt att ha dig vid min sida!
KRAMIS....