24 maj 2008

Ex och kex på äventyr !

Idag har jag och Sassssa varit på trädgårdensdag på färgargården !! Det hela var i och för sig lite kaosartat från tid till tid eftersom inget barn ( en 3½ en 2 och en 0...) ville sitta/ligga i vagnen men supermorsor som vi är så fixade vi det på ett ypperligt sätt (tror cyklisterna att de äger cykelbanan eller...) !! Tänk när min bebis ska stå på alla fyra och plocka blommor i planteringarna i rodedendrondalen....

Tack gud för det fina vädret oxå !!

-allt är ännu ett mysterium men det är spännande som faan-

3 kommentarer:

lotta sa...

fasen där var vi med

.....känd som Frida....... sa...

Där ser man !! Jag träffade ingen jag kände av alla dessa människor...

Sandra sa...

Tack för ett trevligt tillfälle, kanske vi ska ses under andra omständigheter en annan gång!
Som sagt, vill man inte umgås, ta med barnen och gå på trädgårdsdag... en ny slogan kanske?!
Annars har du gett mig ett riktigt gott skratt nu på morgonen. TACK!
Det var ju faktiskt så som du skriver! PUSS o KRAM