17 maj 2008

Lördag...

Isabelle är inget undantag, som alla andra barn just nu är det snor i hennes näsa oxå.... De senaste nätterna har varit en mindre pärs, hon vaknar minst en gång i timmen och är ledsen och helt täppt, vad göra ?? Tur för mig att jag har utvecklat en väldigt bra sövningsteknik---TUTTEN--- Ett mätt barn somnar direkt !!
Idag är det lördag, jag undrar vad jag ska hitta på för kul idag.... Förresten, förlåt Emmaboda att vi inte kom, I am soooooo sorry..... NOT !!

-om folket vill så bygger folket landet-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan hoppsan....
Tror ajg slänger mjölken på måndag,
om det är ok alltså....

Thi hi, thi hi, thizze...
kula va,

Vet du förresten vad som händer
om man skulle smälla av en atombomb i Syrien ?

/Mankan

.....känd som Frida....... sa...

Gör det du, jag har mer.... mjölk alltså...
Svar : Nej.... vet du ?? Har du tröttnat på dem ?

Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig.... :)

Man k, man k, mankan....