23 juni 2008

5 år...

myyyyy presiuos.....
Fem år har flutit förbi och vi har faktiskt hunnit med en del ( av både bra och dålig karraktär....!! ) Vart befinner vi oss om ytterligare fem år ?? Den som lever får se !! Han är min klippa i havet !

-Jag vill ut härifrån
från drinkar och minkar
och den här rakbladsmusiken
Jag vill ha dig för mig själv
i en taxi på väg hem genom
natttrafiken.
Handen på höften
min hand istället
och tungan i ditt öra
Och finns det ingen taxi
så snor jag en bil
och sen så
får du köra
Ja jag sa
Oh la la jag vill ha dig-

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vad tiden går!!!
Är det så länge sen vi var i tvättstugan, och långpromme runt i Hallbergaskogarna.... tiden går fort när man har roligt.... hm..
Grattis på Er 2!

.....känd som Frida....... sa...

Japp så länge sen är det.... Kommer du ihåg :
-jo du vet han, larmkillen eh eh jag TROR jag träffade honom i fredags...

He he he

Tant Lisa sa...

Ja det här kommer även jag ihåg, trots åldern!!!