28 juni 2008

Aaaarmen i vinkel...

Igår gjorde jag något busigt... jag FESTADE till på två xider...det var firmafest och det underlättar när man har alkohol i blodet !! Inte för att två xider hjälper en till någon direkt fylla men det kändes lite lyxigt !! Till barnvakternas lycka så sov bebisen hela kvällen, och till min olycka så började vaken-passet lagom till jag kom hem, märkligt... vi hade iallafall mycket trevligt på festen och för första gången i historien gick jag hem först...
Men under kvällen lärde jag mig iallafall ;
-att Rickard INTE kan Sandras hårdrocksfavvosar.
-att ingen är speciellt bra på pilkastning.
-att Chikatasjön ligger i Peru.
-att Matte är ingen pojke, han är man.
-att Mattes pappas pubishår var där (?).
-att Kicki är bäst på fylle-visor.
-att 3-kvarts byxan funkar på många sätt (mer eller mindre).
-att Matte får hjärnskakning när han leker med strumpor.
-att den var inte bara liten, den var smal oxå.
-att aldrig byta trosor hjälper en att bli singel.
-att det fortfarande är roligt att prata danska.
men kvar finns mina visdomsord
- NY DANS - NY CHANS !!

-oh la la jag vill ha dig-

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hur f-n kan man spela lite hårdrockscovers o intekunna en enda bit med Gun´s n Roses... det undrar jag! Då är det nog säkrare att önska Leende huld brina ögon om man vill ha en önske bit!
TACK för en trevlig kväll, det var inte riktigt som förr men en god bit på vägen, eller!!?!
Jag glömmer aldrig den där "hunden"... hm helt normalt...

.....känd som Frida....... sa...

Jo du, jag trodde ju att G`n R var i topp när det gällde hårdrockscovers men vad vet egentligen vi om det...??? Smoke on water är ju oxå hårdrock...NOT...
Är du fortfarande full eller, leende huld brina ögon... ha ha ha..
Bra bit på väg tycker jag med, övning ger färdighet !!

Puss på dig !!