13 juni 2008

Feeest...

Nu har jag bestämt mig, det blir svart och vit sjösten på väggarna i badrummet, och på golvet blir det vit sjösten, jag har velat fram och tillbaks om det där jäkla golvet, vitt eller svart, vitt eller svart, men nu har jag äntligen bestämt mig det bli VITT !!
Igår började snickarna med att sätta upp gips på väggar och tak så snart mina vänner är det klart, det är bara några små detaljer kvar... rätt så många små detaljer, och några stora, men jag väljer att se det possitivt !!
Kanske ska börjar att slipa lite på inbjudningslistan till inflyttningfesten, alla vänner kommer att bli inbjuda och ni andra kan få stå utanför och kika in genom fönstret...!! Skyll er själva (sandlådekrig på högnivå, jag vet men jag kan inte låta bli, he he he....)!!

Tack till dig som önskade regnet.... min tvätt tänkte du inte på...

-buteljen ligger tom i regnet-

1 kommentar:

lotta sa...

haha skönt att det inte bara var jag som hade tvätt ute =)