19 juni 2008

Imorgon !!


I morgon är det midsommar och hoppas att ni alla får en trevlig helg !! Själv ska jag till Medevi och dansa runt stången tillsammans med min familj. Som vid alla högtider så funderar jag alltid på vad jag gjorde samma tid året före, och som varje år blir svaret detsamma; Inte en aning.... jag minns inte ens var jag var förra året på midsommar inte heller om det var fint väder men jag var gravid så ett som är säkert är att jag var nykter... Jag är usel på att komma ihåg sådant, var det en bra sommar förra året ?? Var det mycket snö i vintras ? Var det minus grader på julafton ? Just sånt har jag allvarliga problem med att minnas trots att man tycker att det borde finnas kvar i minnet nånstans i bakhuvudet så icke... Men vem bryr sig egentligen om dåtid, det är ju nu som räknas....

Midsommarkramar på er !!!

-buteljen ligger tom i regnet-

Inga kommentarer: