28 juli 2008

Dopdagen.

Sen i maj har jag gått och verkligen hoppats på fint väder på Isabelles dopdag, allt blir ju så mycket trevligare när solen skiner !! Jo men tack då gud för det fina vädret du gav oss, jag misstänker att gårdagen kommer bli sommarens varmaste dag ! Aldrig är man nöjd.... Men ärligt talat det var as-varmt... Alla svettades, Isabelle hade värmeslag, kraken, och gnällde och skrek igenom hela dopet. Skaplig påfrestning för mammas svaga psyke.... men men nu är det över och förbi och i det stora hela blev det nog ett trevligt kalas, men åter igen VARMT VARMT VARMT....
Som värd för ett större kalas undrar jag så här efteråt vad jag gjorde under dagen,
jag åt knappt,
jag drack inget,
jag halsa en kopp kallt kaffe,
jag smakade på tårtan när alla hade gått hem,
jag pratade knappt med nån...
Däremot vet jag en sak jag faktiskt gjorde, jag öppnade paket... och jösses vilka fina saker Isabelle fick !!

Kort kommer inom kort

-det är hett så hett-

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hallå värden...har ett gigantiskt party på G, på Jamaica... hm har Du lust att ställa upp...
- Nej skämt o sido, jag väntar m spänning på foto`na!

PS Ångesten är total... 4 dagar kvar.... DS

.....känd som Frida....... sa...

Ångesten SKA var total.... Men hallå du ska ju på rajraj snart, önskar att jag kunde lämna tuttarna hemma och följa med, men icke...