2 juli 2008

Igår och idag...

Nu tror jag bestämt att sommaren har kommit till stan igen, NICE !! Igår var jag och Isabelle och några tanter på färgargården och åt våffla med sylt och grädde. Kan verkligen rekommenderas, se bara till att ta med någon som gärna bjuder... Apropå ingenting så var jag på Waynes coffe härom veckan och betalade 35 kr för en latte... crazy.....
Idag har vi inte gjort så mycket, vi var vid huset en sväng och jag valde att blunda för hur min trädgård ser ut, det liknar mest en äng av sly och jag tycker sååå synd om mina grannar. Men men vad göra... Isabelle uppskattar nog inte ljudet av varken trimmern eller gräsklipparen. Nu är klockan halv elva och min bebis vill inte sova utan skriker i högan sky åt sin pappa, måste göra något nu innan hon skriker hål i huvet på mig.... Detta är priset man betalar med en bebis som vaknar halv 10 varje morgon....

-oh la la jag vill ha dig-

Inga kommentarer: