22 juli 2008

Man kan bara skaka på huvudet !

Snacka om förvirrat läge... Imorse så vaknade vi klockan 10.15... även bebisen tog sovmorgon tyvärr.... vi skulle vara på BVC kl 10.30 PANIK !!! Jag skrämde upp D så att han kunde ta hand om Isabelle medan jag klädde mig och gjorde mig i ordning. Jag måste ju även tillägga att jag INTE är så trevlig mot mina nära när jag befinner mig under tidspress. Exakt kl 10.30 (tro det eller ej !!) rusade vi in BVC med andan i halsen. Kl 10.45 var det fortfarande ingen som hade hämtat oss i väntrummet, skumt... Sakta gick det upp för mig att det nog inte är onsdag.... suuuck... det är imorgon vi ska dit.... Det var bara att åka hem igen, i bilen hem ringde jag till D och berättade om misstaget, hans enda kommentar:
- Ibland misstänker jag att du inte är riktigt frisk !!
Isabelle var nog benägen att hålla med....

-lugn och fred i natt i mänskoland-

Inga kommentarer: