20 juli 2008

Med risk för att ha blivit...

...tråkig och en riktig PF (då tänker jag närmast på en PartyFörstörare och inte en PenisFörlängare....
--------------
Sen man fått barn har man fått en annan syn på det mesta, blandannat det här med festa, visst vi hade det jätte-trevligt igår eller hur tjejer ! Men indelningen blir som följer,
tjejer och barn i vardagsrummet där det matas, tuttas, nattas, vankas, byts blöjor etc...
Killar och bärs, sprit, vin o likn har sitt tillhåll i köket med undantag för de rökraster som tas emellanåt...
Men jag är inte bitter....
Men ärligt, det är jag inte, men jag bara önskar att det kunde planeras en fest när alla kan, ÄVEN vi tjejer.... igår va ju usel timeing....
D hade ju en jättebra och intressant plan för våran dotter igår, han packade med resesängen och täcket för han skulle natta Isabelle och sen lägga henne i sängen, väl där så undrar jag om han ens kom ihåg att hon var med, märkligt....
Men men, det är ju inte jag som är dålig idag (det ligger en filt på klinkersgolvet i hallen, har han legat där inatt måntro ??)

-fred och lugn i natt i mänskoland-

2 kommentarer:

lotta sa...

ja det tycker ja med, vi vill ju med ha kul :) Men det var ju kul att ses och prata lite skit iallfall.

.....känd som Frida....... sa...

Absolut !!