7 juli 2008

Morotar och tapeter

Idag tycker jag verkligen synd om alla krakar som började sin semester, men som jag sa till en vän; dra täcket över huvudet och spela död....
Idag har det stundtals regnat så mycket att man knappt kunnat se ut genom fönstret inget fint sommarregn direkt. Mig gjorde det ingenting eftersom jag gör just ingenting om dagarna... Idag har det tapetseras i lillebrors lägenhet och Isabelle och jag var där och "var i vägen". Tapetserarna visade några verkligt bra knep att ta med sig i bakfickan ( eller inte...) !! Resultatet blev mycket bra och han har fått sig ett mycket snyggt sovrum !!
D har varit i garaget och ägnat Carolina lite uppmärksamhet för en gångs skull, lilla vännen har varit ensam så mycket på senare tid, nått hon INTE är van vid....

Isabelle har ätit morot idag det var blä blä blä....

-oh la la jag vill ha dig-

Inga kommentarer: