22 augusti 2008

Marknad idag !

Idag har vi varit på marknad, men dagen började visserligen med en match mot ett par våder tapet... TRE hörn är nu färdiga !!! Grattis mig !!

Tillbaks till marknaden.... den var sig lik från året innan och året innan och året innan etc, den enda förändring som verkar bli varje år är antalet strumpor man får för 100 spänn, 12 st i år, 10 st förra året... Vidare så köpte jag en super gullig tröja till Isabelle, en hemstickad av en indian, väldigt fin ! Jag slog till på en "skinn"väska oxå, har jag tur så håller den till nästa års marknad, ombyte förnöjer...

I år har jag kommit till den insikten att jag har blivit en sån som jag själv förbannade förr om åren när jag gått på marknad, förr sa jag alltid - förbannade hundägare och småbarnsföräldrar, jag har ändrat mig på den punkten....

-det är en underbar dag där ute-

Inga kommentarer: