21 september 2008

Höst i svedala....

Vilken jäkla skit natt.... I uppskattar tyvärr inte att sova längre, inget som hon verkar bekymrad över men jag känner mig som en levande död. I natt har hon varit vaken vid 00, vid 01.30, vid 03.15, vid 4 och kl 06,15 slog hon upp jacken och bestämde sig kvickt för att behålla dom uppe... suuuuck..... Inga bra vanor direkt men vad ska man göra ?? Jag håller god min samtidigt som jag svär en lång harang om varför det ALLTID är min "tur" att gå upp.... Min lott i livet antar jag...

Annars har helgen flytit på, vi var på höstmarknad igår tillsammans med Sassabrassa mandelmassa och hennes småsorkar, mycket trevligt !
Jag kan oxå notera att hösten har kommit till stan, numera är allt väder fint väder så länge det inte regnar !
Idag - möbeljakt.... - Hallå lilla soffan vaaar är duuuuuu ????

- i ett hus här strax breve-

Inga kommentarer: