15 september 2008

Möbelshopping...

Efter att ha sprungit i alla möbelaffärer i hela stan och jagat en snygg skinnsoffa så har vi kommit på att vi nog vill ha en i tyg... Det är högre mysfaktor på en i tyg, skinn är för varmt eller för kallt ( eller för dyrt...)
I alla fall är vi tillbaks på ruta 1 och velar som aldrig förr... Först tyckte jag att det skulle bli kul att köpa möbler men jag har ångrat mig, det suger fett....
I fredags var vi på 2-års kalas och det var en mycket trevlig tillställning och födelsedagsbarnet fick duplo för hela slanten ! Isabelle/marodören lekte oxå med duplot ( på sitt sätt..) vilket inte uppskattades av ägaren, men han behöver triggas pojken för snart har han en syrra som ska förstöra allt han bygger !

Det har hänt mycket i huset oxå, jag har tagit 0 kort, sorry... ska bättra mig !

-i ett hus här strax breve-

3 kommentarer:

..Elin alltså... sa...

Överväg ändå att inhandla en soffa i skinn....tänk på den lilla huliganen....mycket lätt att bara torka av i en skinnsoffa...

Sandra sa...

Kan tycka att de e ett bättre alternativ....
man liksom nästan fastnar i en skinnsoffa om man bara har trosor/kalsingar.... inget kul alls!
O tänk när den lilla"marrodören" kan klättra upp själv, nakenfis och ska ta sig ner "kan själv" då står hon på skallen rakt ned i golvet det liksom tar stopp när man ska GLIDA ner!!! Hm nåt att tänka på...... KRAMIS

.....känd som Frida....... sa...

Vad ni är snälla och hjälper mig att tycka !!
Är fortfarande villrådig....