5 oktober 2008

Fredagen...

I fredags var det alltså dagen D. Jag har sugit på det här inlägget ett par dagar på grund att jag inte riktigt vetat hur jag ska formulera mig....
Jag vill verkligen säga....
...UFFE FÖR FAAN VAD JAG ÄLSKAR DIG.....
Men det går ju naturligtvis inte eftersom alla har en tendens till att missförstå mina ord, därför vill jag klargöra vissa saker,
-neeej jag är inte KÄR i Lundell
-neeeej jag tycker INTE han är snygg
-neeeeej jag vill (verkligen) inte ligga med karl´n
Detta är alltså allt annat än en "backstreetboys" dyrkan. Men ändå kärlek på väldigt väldigt hög nivå och tro mig när jag säger att jag stöter mig med folk när det gäller min "Lundellfeber", men vem bryr sig....?
Fredagens konsert var precis så som folkbladet valde att beskriva det, MAGISKT LUNDELL !! Och ärligt talat, det där var ingen avskedskonsert... det där var...., jaa vad var det..... det var Rock´n roll det var ballader det var tårar det var rysningar det var en konsert som innehöll allt, så kort och gott DET VAR SVIN BRA !!!
Och slutligen till er som bara måste tråka om detta.... screw you !!

-en lätt åldrad romantisk idiot-

3 kommentarer:

Tant Lisa sa...

Uffe är ju helskön tycker jag med. Var pappa Willy med. Han stod väl inte still han heller.

.....känd som Frida....... sa...

Klart han var med ! De var på hans konsert i Stockholm igår oxå...!!!

Anonym sa...

Låter som du haft en härlig kväll...;)

// Kram