20 oktober 2008

Igår - idag

Igår började jag att plocka upp i skåpen... skum känsla....det är verkligen JAG som ska bo där... Det ser fortfarande ut som en byggarbetsplats men det är bara städa lite säger D, jag är skeptiskt... njaaa än så är det lite kvar innan inflytt. Idag ska jag iallafall åka till Ikea och handla sånna viktiga saker som burkar och gardinstänger och så.
På Ikanohuset så bör bebisen oxå handla vinterkläder, svårt läge, vad handlar man ? En asa-varm overall i bävernylon som hon kommer att smälta bort i när vi åker bil eller handlar eller ska man köpa en tjockare fleece overall som det blåser rätt egenom när hon åker i vagnen ?? Pest eller kolera.... Kanske en av varje, vi får se ( sa den blinde)

-se hur hon kastar med håret där hon går-

3 kommentarer:

..Elin alltså... sa...

Tuva hade tvådelat förra vintern...lätt att ta av jackan när mna är inne i typ affär etc. Och i vagnen hade hon inga brallor om hon ändå hade åkpåse... jag tycte det va bra.

lotta sa...

Vi hade rn jacka och en overall. Smidigt. Dock aär jackan mer använd men det kan ju beror på skit vintern som var.
Kul att börja packa upp.

Sandra sa...

Slå till på 2!! De drabbar ingen fattig... eh