31 oktober 2008

Rajraj !!

Japp, igår var det rajraj med mina jobbarkompisar. Jag har saknat er !! Jag fick än en gång bevisat att jag (fortfarande) är kung på bowling.
Cassanova kom etta ( hur nu det gick till ???) och jag kom tvåa, "the winner of the loosers" som D brukar säga om andraplatsen ! Jag hade iallafall en toppen kväll och morsan ( läs jag ) tog sig vissa friheter :
-1 carlsberg
-1 glas vitt
-1 cider
-1 GT
!!
Kanske jag kan lägga upp lite bilder senare, men eftersom jag inte tog några bilder så kan det bli svårt, kanske sassabrassa-mandelmassa skulle kunna maila mig några ???

Idag är det dax att utföra alla de ärenden som jag skjutit på under hela vecka, blandannat har jag inte "hunnit" köpa någon namnsdagspresent till min dotter och hennes namnsdag var IGÅR... fy vilken dålig mamma jag är... hennes första namnsdag och inget paket... skäms på mig !!

-är det nån hemma-

Inga kommentarer: