6 oktober 2008

Varför gör dom så i tv ???

Jag skäms nästan aldrig, det ska mycket till om man säger så. Man har väl utsatt sig för lite pinsamheter genom åren men trots detta måste säga jag att jag sällan skäms... Men alltså, har någon sett Färjan på kanal 5 ?? Alltså det går bara inte, jag skäms ögonen ur skallen bara av att se reklamen för programmet, varför ?? Jag borde kunna skratta åt eländet men det går inte, jag kan inte ens tänka på det... borde jag gå i terapi för detta ??

Måndagskväll som det är, och jag är så fruktansvärt sugen på nått... mat, äpple, päron, jag har provat det som kylskåpet har att bjuda på men det hjälper inte... Berättar jag för D så skiner han upp som en sol.... choklad älskling, choklad....!!

-en lätt åldrad romantisk idiot-

1 kommentar:

lotta sa...

Haha känner likadant för Idol fast bara i början sen kan jag titta igen.