1 december 2008

Försäkringskassan !

Jag vet att jag miljontals gånger berättat mina innersta känslor om försäkringskassan.... Förra veckan var jag återigen i kontakt med dem för att de har tabbat sig med min utbetalning, snälla rara, det är faktiskt december.... pengar är ett måste... jag har inte bara räkningar att betala, julen stundar och den brukar vara dyr...GE HIT MINA PENGAR !!!!
Iallafall ringde jag och berättade att jag bara fått 1 800 kr, VARFÖR ????
Kvinnan ursäktade sig och berättade att hon såg att de hade gjort fel ( joo det är sant DOM kan oxå göra fel), felet skulle rättas till.... Och felet rättades till och döm om min förvåning när de ringde och berättade att de hade inte bara gjort lite fel utan de hade gjort fel på ALLA mina utbetalningar och vid närmare uträkningar var skyldig mig en mindre förmögenhet !!

Sccchhyyyy... hör ni...???
Klirrrr....
Det var bara klirret av 21 890 :- som just klirra ner i kassan !
:)

FÖRSÄKRINGSKASSAN :
YOU JUST MADE MY DAY

1 kommentar:

..Elin alltså... sa...

Fasen va nice! Lagom till jul och allt! Inte ett dugg avis....