13 januari 2009

Idag !

Idag var vi på ikea och köpte det här

och det här...


Alltså var det en totalt onödig resa. Det vi skulle ha fanns inte trots att det stod på hemsidan att det skulle finnas i lager vääääldigt konstigt tyckte killen som jobbade.... Skit samma jag kan åka dit fler gånger soppan är ju billig nu moooaaahaahaa !!


Jag har fått ett hemligt tips idag, jag letar just nu efter en sådan :


och det svider att behöva betala 2695:- Men nu har jag alltså fått en insidertips om att denna kommer säljas ut "svinbillig" på torsdag men det finns bara 4 kvar i lager så gissa vad jag gör på torsdag kl 10....!!

-en eld ikväll-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har en precis sådan där Brio Zento och vi är mycket missnöjda med den. Förutom att bältena trasslar ihop sig och gör den omöjlig att knäppa har den en stor nackdel. Stolen blir för liten alldeles för fort. Vi köpte ny stol till korta lilla Macke för kanske två månader sedan, eftersom bältena inte gick att "höja" mer. Lina har den nu och hon sitter som en prinsessa, men å andra sidan är hon ju bara nio månader och barnen ska ju åka bakåtvända till fyra år. Ni gör självklart som ni vill, men vi tycker att stolen är kass. Macke har en "Acta Graco Cosmic någonting" nu, much better. Ha det så bra och lycka till i bilstolsdjungeln!

.....känd som Frida....... sa...

Åhh neeeej !!! Nu får jag ångest men shit hur ska jag göra ??? Tack så jätte mycket för tipset !