16 januari 2009

Näe jag har inga förutfattade meningar....

Just nu är det några hantverkare här och isolerar på övervåningen. Detta skulle igentligen vara gjort INNAN vi flyttat in men de gör det alltså nu ???!!! Ja ja, bättre sent än aldrig som dom säger i byggbranschen...
Vad jag skulle poängtera med detta var att man mår bäst av att inte vara hemma när man har hantverkare i huset. Jag hör hur de drar någon form av rör fram och tillbaka mot fönsterbläck och foder där uppe och jag ser framför mig att resultatet av detta INTE är snyggt ! Vidare så går dom med skor på sig inne ??!! Gör dom det hemma oxå månntro ?? Dom har antagligen ingen svindyr ektrappa med andra ord... 1000 spänn på att dom INTE använder toaborsten heller !!
Man kan kanske tycka att det vore bäst för mig att lämna en nyckel och åka hemifrån ett tag, men om jag säger så här; Grabbarna är i 20-års åldern, dom kom i en gammal gul lastbil som helt saknar logotyper, den ena killen är helt ologgad medans den andra killen har kläder som det står bemanningsproffsen på... ehh jag tror jag stannar hemma och vaktar mitt guld...

-en eld ikväll-

2 kommentarer:

lotta sa...

Ronnie säger att du gör rätt i att stanna hemma, man vet inte vad för konstiga typer hans chefer anställer. =)

Anonym sa...

He he... jag vet...!!!