29 januari 2009

Pengarna bränner lätt i fickan !!

Jaha, nu har jag TVÅ barn att ta hand om här hemma... en frisk, pigg och allert bebis på 1 år och en sjuk, trött, medtagen bebis på 27 år !! Suuuck...
D är alltså oxå sjuk nu, först var han säker på att JAG hade matförgiftat honom (??!!) men nu har han nog insett att så är INTE fallet. Han har inte spytt än men "gjort det andra" hela dagen...

Idag har jag sålt Bellis gåstol, dels så använde hon den aldrig och dels så blev det märken i trägolvet av den, jag sålde den till en trevlig kvinna från Stockholm som nyss hade köpt hus i Motala. 300 pix för en gåstol i nyskick, jag väljer att se det som om jag tjänat 300 idag och ska åka till toys´r us imorgon och handla upp hela slanten !!

Näe nu ska mammi ta tillfället i akt och duscha medans mina bäsingar sover under en varsin filt !!

-skjut mig med din lyckopil-

Inga kommentarer: