25 januari 2009

Peppar peppar...

Ingen kräksjuka inatt, phhhuuu...
Ikväll så kanske jag får glädjas åt att slippa frysa när jag duschar eftersom D håller på att montera upp duschväggarna nu !! Projektet är alltså påbörjat och det återstår att se om det hinner bli slutfört idag... Hoppas hoppas !!

Annars så lägger jag varje ledig stund på att riva tapet, faan vad det suger...

Jag känner att en bildförklaring kan va på sin plats... det beiga är det sista lagret av vår gamla fondtapet (översta lagret var jättelätt att rycka det var lixom sen som problemen uppstod) och det vita är alltså väggen !

Förövrigt så har min dotter infört riktigt sopiga sovrutiner, hon kämpar sig igenom dagen utan att sova och vid femhugget så är hon så trött att hon skulle kunna stå och sova, nu sover hon alltså och detta resulterar i att hon inte sover före nio ikväll, möjligtvis tio...Skit oxå....

-en eld ikväll-

1 kommentar:

Sandra sa...

Har Du hjälp av Bellis, när det gäller tapetrivningen? Det brukar va en riktig favvo för små fingrar.... även där INTE tapeten ska bort.....I now...