15 januari 2009

Suuuuck....

Nyss var det såååå jäkla nära att min dotter puttade mig över gränsen, gränsen till total nervkolapps... Jag säger bara oh my god.... Barnet har sedan kl kvart över fem skrikit hysteriskt pga av trötthet och kl sex tröttnade jag på att bära runt på detta hysteriska barn så jag tog på henne pyjamasen och la henne i sin säng. Om man trodde av värlskriget skulle klinga av vid detta tillfälle så hade man fel, riktigt fel....

Hon har sedan dess vägrat att sova, hon korvar runt som en ål i sängen och är tvärförbannad på MIG... jag kan säga att i detta läge så har jag likvärdiga känslor för henne...
När man tror att hon somnat och tyst som en mus försöker smyga ut ur rummet så sätter hon sig upp och gallskriker och tro mig, detta är inte gråt det är gallskrik...

Jag skulle nu vilja säga att min lilla fina dotter ligger i sin säng och sover sött men detta skulle vara lögn... Efter att jag verkligen inte orkade sitta i ett kolmörkt rum, lutad över en barnsäng längre så tog Bellis pappa vid... efter fyra minuter var de ute ur rummet och nu är hon allt annat än trött !!
Vidare så hinner man fundera på lite allt möjligt när man sitter i detta kolmörka rum, blandannat så ältar jag fortfarande detta bilstolsköp som jag gjorde iförmiddags. Jag har iallafall köpt en acta graco ( Sara - du behöver inte aaaaalls känna dig ansvarig för detta !!! ) Den blir säkert bra !!

-en eld ikväll-
Ps jag tror att jag ska pimpa bloggen lite ikväll, den behöver bli lite mer piffig och modern, lite mer som jag helt enkelt... We´ll see

Inga kommentarer: