11 februari 2009

Idag är det den...

... elfte februari, ett datum med betydelse. För exakt ett år sedan så var bullen färdigbakad så nedkomst datum var alltså den 11:e.... hon kom ju liiite senare, men jag minns känslan jag hade förra året. Det där med förlossning började ju verkligen krypa på ! Ett helt år sedan... det känns som igår !!

Idag fortsatte vi vår shop-orgie och begav oss till Maxi och tillskillnad från igår så mötte jag bara folk jag känner så det blev inte mycket handlat men lite mat fick vi med oss hem iallafall och det var ju tur annars hade det blivit korvbröd till frukost imorgon...
Imorgon bitti är det dax för 1års besöket hos läkaren oxå, tyvärr så har Isabelle glömt när det exakt var hon skulle vara där... 8.30 eller 9.30 ?!?! Det får bli att åka dit till 8.30 och vänta, suuuuck varför är jag så förvirrad ??? Jag menar, varför är HON så förvirrad...

-skjut mig med din lyckopil-

Inga kommentarer: