2 februari 2009

Idag är jag oxå trött...

Min dotter hostar och hostar och hostar och hostar hela nätterna...
Själv är jag trött mest hela tiden !!
Vi har varit ute på äventyr hela dagen men jag orkar faktiskt inte skriva om det nu, jag tar det imorgon helt enkelt !!
Här är några ledtrådar...
vakna - leka - tvätta - äta - mormor - city gross - blomsterlandet - dillkött - mazarin - åka hem - bära kassar - packa upp - laga mat - bada barn - pyjamas - natta - tv - data....

Nu : Duscha - sova...
Sen : vakna - sova - vakna - sova - vakna - sova - vakna
(näe jag är inte depp bara trött !!)

-skjut dig med din lyckopil-

1 kommentar:

Tant Lisa sa...

Min Gubbe hostar och hostar, Sonen hostar och hostar med. Jag är medvetslös varje morgon en pina att gå upp. Häver i mig hälsokost så jag ej blir sjuk.
Snart skall det väl bli vår, eller??