5 februari 2009

Jaa vad säger man...

Här följer nu en rapportering om läget... Den korta versionen är
-skit äre mät-
och den långa är som följer...
Inatt var det alltså min tur att tillbringa lite kvalitétstid muggen... Detta är en mardröm som aldrig verkar försvinna. Vad jag har åkt på för bacill är svårbedömt, antingen är det rätt och slätt magsjuka (alla andra har ju haft det..), men faktum är att de senaste dagarna har jag mått så risigt i kroppen pga huvudvärk, snor, brist på sömn osv... Detta har resulterat i att jag sen i måndagskväll knappt ätit något annat än panodil. Detta är ju ett faktum som verkligen kan skapa en "viss turbulens" i magen !! Jag avvaktar och ser helt enkelt...
Min stackars dotter tycker verkligen att det suger att vara inne, men ärligt talat jag orkar inte ens stå upp några längre stunder. Näe det blir innelek idag oxå !
Det enda possitiva idag är att det snöar, owiiii....

-skjut mig med din lyckopil-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här hemma har vi ofta ett annat problem med "utgången". Mamma vill gå ut, Lina vill gå ut, men Macke vägrar att vara ute. Och när jag ibland tvingar honom att vistas utomhus, skriker han ända tills vi går in igen. Undrar om man får gå hem om man gör så på jobbet? Krya på er

..Elin alltså... sa...

Hoppas det bara är panodilen som knorrar!! Kan ju lätt bli så....särskilt om man bara äter det....