18 februari 2009

Man är ju bäst alltså !!

Som mamma ( och kvinna ) har man vissa priveligier ( jag kan knappt säga ordet ännu mindre stavat...) och då menar jag inte de självklara... förlossningar, patt-röntgen, gynstolar och massa annat ofräscht ajaj... utan snarare det faktum att man alltid är sitt barn närmast, detta är min högst privata åsikt och ledsen killar men jag tror det är så hos alla ! Ikväll har detta varit ett stort problem här hemma, inför det stundande kalaset imorgon hade jag massor av måsten och min bebis har varit ett mammasjukt monster. Hon knäckte sin pappa så han fick gå och lägga sig kl kvart i nio, utmattad I guess... Mina måsten försvann inte tyvärr, bebisen sover äntligen men morgondagens mat ska lagas, tårtan ska förberedas, torktumlaren är färdig, diskmaskinen är färdig, mamma är färdig... helt färdig.... på många sätt !!

Hello rödvin, hello Lundell

Nu kör vi så det ryker !!

-en underbar dag-

3 kommentarer:

Sandra sa...

Självklart!
Skönt att Du är starkaste i världen... sen blir de ju oxå toppen bra!
Kör på!!

Tant Lisa sa...

Ja det är tuffa tag mellan varven, men jag tror Du löser det bra min lilla Frida

Anonym sa...

Sorry Frida, men jag håller inte med. Mamma eller pappa kvittar. Det är ju bådas barn...