27 februari 2009

Min partner och jag.

Jag följer väl flocken och drar den här...

Vad heter ni?
Frida & Daniel
Har ni några smeknamn på varandra?
Bejbi & älskling
Hur träffades ni?
Efter en liten incident på jobbet så kände vi igen varandra på otten och sen minns vi inget mer...
Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 6 år
Är ni förlovade?
Japp
Bor ni ihop?
Ja
Har ni barn?
Jaa då, en liten dotter
Har båda körkort?
Haha... ja än så länge..
Kommer du ihåg er första kyss?
Nej... men jag vet dom som påstår sig ha sett den !
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Detta borde man ju veta..
Vem är äldst?
D
Vilka stjärntecken är ni?
Jag är skytt och D är kräfta
Vem fyller först på året?
Han.
Vem är längst?
Han
Vem sjunger bäst?
Jaa, vi vi sjunger hellre än bra båda två... han sjunger helst hela tiden.
Håller ni i handen på stan?
Njaaa om tillfälle ges men jag drar vagnen och han bär påsarna !
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Nej
Vad har ni gemensamt?
Hus och barn och sånt ! inga gemensamma hobbys, tro mig...
Blev du kär i första ögonkastet?
Absolut !!
Har ni någon speciell låt?
Nops
Har ni stora framtidsplaner?
Förra året så förverkligades många framtidsplaner men visst finns det fler !!
Har ni gråtit i varandras armar?
Både av sorg och glädje !
Har ni varit utomlands tillammans?
Jaa då, en gång var vi i Italien tre gånger !!
Vilket är ert bästa minne?
Jösses vad svårt, det finns många..
- när bebisen föddes
- i tältet på campingen i danmark (!!??)
- balkongen, vattenpipan, tunisen...
- gin och tonic på palace, det var tider det !!
Vem lagar bäst mat?
Jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Leker och gungar och väntar på pappa. Vi lagar mat och tittar på tv. Vi badar och myser. Ibland somnar Belli innan sin mamma och pappa, ibland efter...
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Japp vi försöker.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nää inte direkt, min 2:a låg i Haga och hans 1:a låg vägg i vägg med otten.
Blir du lätt svartsjuk?
Pinsamt men det händer...
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer ett par gånger om dagen !
Brukar nån av er prata i sömnen?
Nej.

Inga kommentarer: