10 februari 2009

Presenter eller inte ???

Idag har Belli och jag gjort stan ! En mycket bra runda skulle jag vilja säga, tre påsar blev resultatet. Dottern fick naturligtvis det mesta... Vi sladda in på parkeringen vid halv tolv och var nog inte därifrån förrens fyra, och under alla dessa timmar så mötte jag ingen jag kände. Jo förresten jag mötte en tjej som jag delade rum med på bb. Hon fick en liten pojke 20 minuter före mig och vi båda var rörande överrens om att detta år har gått jättefort, ja jösses amalia !!
Jag går med jätteångest över vad vi ska köpa åt Belli i 1års presenter, det lutar åt kläder och hur kuligt är det, är det synd om barnet då eller ?!?!

-skjut mig med din lyckopil-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kläder är väl jättebra! När man bara fyller ett år, är det till och med kul att leka med en dragkedja eller ett par strumpor. Vi funderar nästan på att förbjuda leksaker till Linis när hon fyller ett. Det finns att ta av här hemma om jag säger så. Dessutom är ju innehållet i alla köksskåp och lådor roligare än något man kan finna på Lekhuset.

.....känd som Frida....... sa...

Jaa jag vet... Men jag måste erkänna att tanken har slagit mig att HELT slopa present, jag menar hon får ju av alla andra allt möjligt !! Men samvetet klarar inte det... jag lovar att jag kommer köpa nått onödigt och plastigt iallafall, förbannat....