24 februari 2009

Som jag skrev igår så funderar jag på att lägga ner bloggen... Jag känner att den har blivit vardaglig och tråkig och det var inte så jag ville att den skulle vara. Näe jag får se hur det blir helt enkelt...
Kanske beror det hela på att jag befinner mig i en svacka just nu, mycket förändringar står för dörren och det är både på gott och ont. Jag ska tycka lite synd om mig själv kanske till och med dyka ner enda till botten av tycka-synd-om-mig-själv-träsket för att sedan återkomma med full kraft, eller inte återkomma alls i blogg-gyttret. We´ll see said the blind man...

Detta är medicin för kropp och själ !

-en underbar dag-

4 kommentarer:

Tant Lisa sa...

Jag tycker ju att Du skriver så bra. Du får inte sluta, det är ju vår och allt, det kommer roligare tider.

Anonym sa...

Jag vet... mer sol på fontanellen !!!

Tant Lisa sa...

Blir det inget mer?????????
Kunde ju va kul det är ju fredag.
Man har ju blivit bortskämd med Din roliga skriverier.

.....känd som Frida....... sa...

Som du vet Lisa så är jag ju ingen svikare :) !! Det kommer mera...