16 februari 2009

Varför dricka sprit ??

Jaa det undrar man ju... Jag är osäker på om termen "dricka" passar in på det vi gjorde i lördags... vi hällde i oss allt möjlig med alkohol i ! Faan....varför ?!?!
Vi gick ut hårt och sen ökade och likt småglin så pimplades det bärsa redan på bussen, jaa jösses vuxna människor... Vi började kvällen på resturang och det var så vi avslutade den oxå, korv med bröd, ketchup på jackan, här är det mycket dimmigt.... :)
Som vanligt var jag totalt usel på bowling och "tror" inte jag kom över 100 nån gång, pinsamt värre men jag visade ju andra kvaliteér under kvällen , kung i baren bla....
Jag antar att jag inte behöver gå in närmare på exakt hur jag mådde igår morse... urk...
MEN..

JAG HADE EN RIKTIGT TOPPEN KULIG KVÄLL !
TACK MINA VÄNNER !!
-skjut mig med en lyckopil-

5 kommentarer:

Tant Lisa sa...

Ja men Ni hade ju kul ser jag. Man lär sig aldrig, fråga mig.

Anonym sa...

Du är min idol Lisa, du har lärt mig allt du kan !!! Puss på dig. Förresten hade du och gubben passat in i festargänget !!

Sandra sa...

Fa-n vad snygga vi var då....
Det var värt varje minut, kanske lite för ont i tårna nu, men men!
Fotor blev ju riktigt bra, det var visst inte vi som tog det......
he he
TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR DENNA KVÄLL!
SER FRAM EMOT DET IGEN:-)

Anonym sa...

Tack själv pälskling !! Visst borde Lisa och Fink vara med nästa gång !!!

Sandra sa...

Absolut!
Fasen vad häftigt det skula va!