19 mars 2009

Att sova eller inte sova

I natt har Belli och jag varit ensamna hemma, D har varit på annan ort och jobbat. Själv såg jag fram emot en skön sovmorgon eftersom ingen skulle gå upp vid sex-hugget och stöka runt i huset så barnet vaknar, men icke...
20 över 5 existerar... detta kan jag intyga...
Iallafall så är kl nu bara 8 men det känns som lunchtid, men idag har vi lite planer så det blir nog kväll av den här låååånga dagen oxå ! Idag har lekhuset nyöppning så det blir nog en sväng dit, sen ska vi gå och titta på ankorna vid strömmen något som verkligen uppsakattas av lillen medan jag själv tycker dom är läskiga ( jag har nog fågelfobi jag tycker ankor är skitäckliga). Vidare så behöver jag besöka en returstation med alla dessa olika sopor man måste sortera, men först måste monstret sova "middag" !!

-vi tar med oss den gyllene regeln-

2 kommentarer:

Sandra sa...

Kul.. våran sångfångel satt och sjöng vid den tiden oxå, ända tills det var dax att bajsa ca 05.50, härligt!

Anonym sa...

Haha, joo bajsa är ju ett nödvändigt ont !!