27 mars 2009

Harrys !

I morse så vaknade min sambo med en lycklig min och utbrast...
-fyllekalas fyllekalas !!!

Suuuck... det låter som han ska gå ut hårt ikväll, han har ju en förmåga att fylla mig först och jag som verkligen hade hoppats på att vi skulle hinna lite imorgon... näe om det blir som jag misstänker blir det panodil pizza och soffläge imorgon... Faan vad jag är lättövertalad... det måste vara min ända svaghet.... nja, förresten jag har en till men den är hemlig !!

-vi tar med oss den gyllene regeln-

2 kommentarer:

Tant Lisa sa...

Somna inte på bussen när Ni åker hem så Ni hamnar i Finspång

Anonym sa...

Haha !! Faktum är att jag HAR GJORT det en gång... men det var länge sen nu !! Den gången vaknade jag i busgaraget på centralstationen i Finspång... tokigt det kan bli !!!