29 mars 2009

Hon är blåst hon är blåst !!

Idag har varit en konstig dag.... Mest för den där timmen som försvann och det är ju oxå ett märkligt fenomen med den där timmen... Varje gång man undrar vad klockan är så känner man att man inte kan lita på klockan, har man ställt om eller har man inte ???
Imorse så vaknade vår dotter 05.45 vintertid, jag var astrött vid det laget och vände mig till min kära sambo och berättade att det var HANS tur att gå upp, faktum är att han sov/slöade hela dagen igår, han gick upp utan protest. MEN.... när kl var 7 vintertid så insåg han att klockan IGENTLIGEN var 8 och då tyckte både han och Belli att mamma skulle gå upp... den förbannade sommartiden lurade mig på min sovmorgon.

Imorgon är det den stora dagen, dagis !!!!????
Tiden går fruktansvärt fort, crazy ´ha !

-vi tar med oss den gyllene regeln-

2 kommentarer:

Sandra sa...

Lycka till i dag!!
Den där klockan och ny tid är inget bra, varken för kropp eller huvud...

..Elin alltså... sa...

Lycka till på dagis! vIlket ska hon gå på?