25 mars 2009

Krångliga förhållanden suger fett...

Idag har vi varit i blomsteraffären, min dotter tyckte det var super kuligt... Hon ville hålla, känna, pilla, lukta, bära, på ALLT !! Phuuuu, jag var svettig när vi var klara men en "liten" hortensia fick allt följa med hem till hemmet ! Jag och hortensier har ett aningen speciellt förhållande... jag handlar... och dom dör... jag handlar... och dom dör....!!
Här är dom iallafall....

Sen var det ju dax för våffelmums, men för att förtjäna lite namnam så var mammi tvungen att ta ett varv med springskorna... jag trodde jag skulle avlida, men som ni märker så lever jag än, frågan är om jag kommer upp ur sängen imorgon det återstår att se !!?? Men sen blev det våfflor och det uppskattades av hela familjen, vissa grisade mer än andra...

-vi tar med oss den gyllene regeln-

1 kommentar:

..Elin alltså... sa...

Ja, den senaste tiden har varit riktigt bacillrik...men vänta bara....dom kommer från dagis.....