18 mars 2009

Måndags...

För er som fortfarande undrar vart vi var i måndags så kan jag meddela att skylten på fasaden löd IKEA !!! Min fruktansvärt skrala ekonomi tillät inte mycket till inköp med lite ljus och några lådor blev det iallafall.
Vad som oxå stod på inköpslistan var skor, inte till mig dock eftersom jag hatar att köpa skor och köper bara nya när jag verkligen måste (gympadojjor rules !!!) !! Det var alltså dottern som behövde skor och likt hennes mormor så kunde hon inte köpa ETT par....

Klart flickan ska ha ett par gympaskor, det har ju alltid mamma...

... och ett par inneskor till dagis som närmar sig med stormsteg....

...och en vardagssko / finsko !!!


Här illustrerar jag bara hur liten denna sko faktiskt är !!

-vi tar med oss den gyllene regeln-

1 kommentar:

Tant Lisa sa...

oh så söt!!!!!!!