10 mars 2009

Out doing familystuff !!!

Satan i gatan vad det är mycket väder ute.... Snön kommer tidigt i år !!!
Vi har varit på utflykt i annan stad idag, (Motala) D har jobbat och jag och Belli har utforskat de två och en halv gallerior som staden hade att erbjuda ! Det var trevlig med lite omväxling men ingenting (!!!) inhandlades dock. När D hade jobbat klart så gästade vi D´s mormor, hon är nära både blind och döv men detta var inget som hindrade min dotter till att ständigt försöka sno tantens glasögon.
När vi åkte hem var det snömosig som fan på vägen, tyckte jag.... Uppenbarligen inte D som svor en lång harang om saaben framför som bara körde 70.... jag blir genomsvett...

Förresten så ratade Isabellinnen både middag och kvällsmat idag, suuuck.... jag lovar att jag åker på att göra något matigt inatt, usch, jag som brukar va så trött om natten (oxå)... men vad gör man inte !! Om hon inte vaknar inatt och är hungrig så kan vi konstatera att man klarar sig långt på bananer, iallafall om man är en liten kulting !!!

-en underbar dag-

Inga kommentarer: